valla en çok maçlarda hakemleri eleştiren biri olarak yazıyorum o kadar abarttılar kırmızı kart pozisyonunu açtım baktım kırmızı kart kesinlikle doğru adama gelse o tekme yerden kalkamaz bence çok doğru bir karar