Konu
Manu - Real Madrid
06-03-2013, 08:52:36
#19
Jane
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ramosun yaptığıda penaltıydı. Net Kırmızı ve Penaltı var.
Birde Ceza sahası içinde Manu'nun elle mudahale var Gole giden topu kesti. Hem Kırmızı hem Penaltı.
Fergusonu bile sahaya koşturttun ya helal olsun cünit
Çok kötü maç yönetti çok