100 lira yetmeyebilir. minimum 300, 400 lira.
en önemlisi saçlarınızı 3 numara kestirin. yoksa saç kestirme dert iş.
Ankesörlü telefon kartları götürün.
ehliyetiniz varsa götürün.
Askere giderken neler götürmeli?
29
●8.345
- 06-02-2014, 15:02:06Kesinlikle.Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
80- 100 Lira neye yetecekki.
Ayrıca eskiden 28 günlük vs yerler vardı şimdide var ama acemi birlikleri genel olarak artık 75- 90 günlük. Bu nedenle az gelir.
Kantinde şunu bunu veriyorlar'dan ziyade bence dışarıda herşey alınmalı. Çünkü: Bazı birliklerin kantinleri öyle dolu dolu çeşit çeşit değil. - 06-02-2014, 16:05:41acemelık nereye çıktı bende askerım acemelıgı geçtik sana bir valiz hersey veriyolar terlik 2 beyaz 2 siyah çorap atlet vb tras köpügü vb ama yıkama vb ugrasmam dersen hergün al yanına fazladan para geçmez askeriyede kartına yükle onla alısveris yaparsin kırmızı kart denen olay geçer telefon kartı al pudra ilaç vb goturme girişte alırlar havlu banyo havlusu ayak vb hepsini veriyolar cüzdan al varsa merak ettigin yaz
- 06-02-2014, 23:27:35
- 07-02-2014, 13:37:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kardeş şimdi yanımızda sadece cüzdan ve paracardımızla mı gideceğiz yanımıza ek birşey alınmıyacak yanifacebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2014, 14:14:00Geçen arkadaş gidiyordu ne götüreyim demişti, kendini götür yeter demiştim.FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acemi birliğine gidiyorsun zaten 1 ay sonra geri gelirsin çavuş talimgah olarak yapmazsan. Kimlik götür, cüzdan götürme kaybedersin. Askeri malzeme satanlar var, boyuna asılan cüzdandan al bir tane. Diş fırçası diş macunu, tırnak kesme makası götür, tıraşı neyle oluyorsan onu götür çünkü orada kalitelisi olmayabilir. Diğer şeyler zaten orada daha ucuz olur boşa masraf yapma. Banka kartını al yanına birazda nakit para al ne olur ne olmaz. Çorap falan götürebilirsin. Rambo bıçağını unutma tatbikat yaparken gerekir.
- 08-02-2014, 00:01:22yanıma silah almaya gerek var mı askerlikte veriyolar dimiabcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rambo pıçağ hihi
- 08-02-2014, 00:14:45Bi tanıdık ehliyet ile gitti askeriyenin bir tane arabasını verdiler onu sürüyordu. Arabayı sürdüğünden dolayı çok rahat yaptı.abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acemi birliğine gidiyorsun zaten 1 ay sonra geri gelirsin çavuş talimgah olarak yapmazsan. Kimlik götür, cüzdan götürme kaybedersin. Askeri malzeme satanlar var, boyuna asılan cüzdandan al bir tane. Diş fırçası diş macunu, tırnak kesme makası götür, tıraşı neyle oluyorsan onu götür çünkü orada kalitelisi olmayabilir. Diğer şeyler zaten orada daha ucuz olur boşa masraf yapma. Banka kartını al yanına birazda nakit para al ne olur ne olmaz. Çorap falan götürebilirsin. Rambo bıçağını unutma tatbikat yaparken gerekir.