FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş şimdi yanımızda sadece cüzdan ve paracardımızla mı gideceğiz yanımıza ek birşey alınmıyacak yani
Geçen arkadaş gidiyordu ne götüreyim demişti, kendini götür yeter demiştim. Acemi birliğine gidiyorsun zaten 1 ay sonra geri gelirsin çavuş talimgah olarak yapmazsan. Kimlik götür, cüzdan götürme kaybedersin. Askeri malzeme satanlar var, boyuna asılan cüzdandan al bir tane. Diş fırçası diş macunu, tırnak kesme makası götür, tıraşı neyle oluyorsan onu götür çünkü orada kalitelisi olmayabilir. Diğer şeyler zaten orada daha ucuz olur boşa masraf yapma. Banka kartını al yanına birazda nakit para al ne olur ne olmaz. Çorap falan götürebilirsin. Rambo bıçağını unutma tatbikat yaparken gerekir.