abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ehliyet götürme bence ne gereği var, sonra eski püskü askeri araçları üstüne zimmet yaparlar .
Bi tanıdık ehliyet ile gitti askeriyenin bir tane arabasını verdiler onu sürüyordu. Arabayı sürdüğünden dolayı çok rahat yaptı.