giderken yanımda neler götürmeliyim? nakit olarak ne kadar para götüreyim?
Askere giderken neler götürmeli?
29
●8.345
- 11-01-2011, 00:27:01Hiç birşey alma. Herşeyi veriyolar zaten. olmadı kantinden alırsın.
- 11-01-2011, 10:26:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aynen arkadaşların dediği gibi hiç bir şey götürme.Traş takımı ve köpük alman yeterli olur.Ancak çorap ve iç çamaşırı almanı tavsiye ederim.İlk zamanlar yıkaman kolay olmayabilir.Kullan at yapabilirsin
Nakit olarak da cep harçlığı alsan yeterli olur.Yemin törenine kadar doğru düzgün kantine gidemeyebilirsin.Bizim acemi birliğinde yemin törenine kadar kantine göndermemişlerdi.Millet yerden izmarit topluyordu
- 11-01-2011, 10:33:16Hiç bir şey götürmene gerek yok. Yanında en fazla 80-100TL para olması yeterli.
Bu para ile en az 5 ay rahat şekilde kantinden alacağın eşyalarla yaşayabilirsin.
Kışladan içeri adım atar atmaz zaten sana herşeyi verecekler.
İç çamaşır, çorap, havlu, eşofman, spor ayakkabısı, kışlık yün içlik, diş fırçası, dişmacunu, çanta vs herşeyi veriyorlar.
Şunlar alabilirsin:
- Boynuna asılabilen basit bir cüzdan,
- Bir bankamatik kartı
- Her sabah saat 05:30'da kalkıp traş olacaksın. Cildin hassas ise 1 traş sonrası krem ilk zaman iyi olacaktır ancak bununda en küçük olanından olanı götür. (Traş kolonyası genelde yasak oluyor birlikte. İçki bulamayan bazı askerler içiyor diye)
- İyi bir traş takımı götürme ( MAX3 gibi) araklanabilir. Kantinden Derby yada permatik alacaksın sonraki günlerde.
- Plastik bir kol saati çok iyi olacaktır. Su geçirmeyen.
- Çorap yıkamak istemiyorsan fazladan bir kaç tane siyah yün çorap iyi olacaktır. Dize kadar uzun olanından. Ama bunlarıda zaten kantinden oldukça ucuza temin edebilirsin. 1 liraya 3 tane alabilyordun benim zamanımda. Kullanıp çöpe atıyorsun