Aynen arkadaşların dediği gibi hiç bir şey götürme.Traş takımı ve köpük alman yeterli olur.Ancak çorap ve iç çamaşırı almanı tavsiye ederim.İlk zamanlar yıkaman kolay olmayabilir.Kullan at yapabilirsin Nakit olarak da cep harçlığı alsan yeterli olur.Yemin törenine kadar doğru düzgün kantine gidemeyebilirsin.Bizim acemi birliğinde yemin törenine kadar kantine göndermemişlerdi.Millet yerden izmarit topluyordu