Sipariş verdiğim restoranlar sürekli zarf içerisinde 5 yıldız puan vermemi talep ediyorlar.
Mobil uygulamalarla pek aram yok bu sebeple yorum verme yerini bulamadım.
Getir'de yorum nasıl yapılır? Restoranlara 5 yıldız verip metin yazmam isteniyor, bunu nasıl yapabilirim?
Gerçekten beğendiğim menü ve yemekleri yorumlamak istiyorum.
Getir Yorum Nasıl Yapılır?
14
●452
- 23-06-2026, 15:06:28
- 23-06-2026, 15:08:48Forum nasıl kirletilir gelin birde bunu konuşalım herkes fikrini yazsın konu altına
- 23-06-2026, 15:11:20kanka getir uygulamasında sipariş teslim edildikten sonra siparişlerim sekmesine girip ilgili siparişi seçtiğinde değerlendirme yapabileceğin bir bölüm çıkar ancak getirde yorum yapma özelliği bazen belirli bir süre kısıtlamasına tabidir veya bazen restoranın kurgusuna göre siparişten hemen sonra çıkan o puanlama ekranını kullanman gerekir restoranlar genellikle o zarfın içinde bunu bildikleri için sana hatırlatıyorlar eğer o ekranda puan verdikten sonra metin yazabileceğin bir alan çıkmıyorsa uygulaman güncel olmayabilir veya o restoran için yorum özelliği aktif olmayabilir restoran sahiplerinin istediği o yazılı yorumlar genelde google maps üzerinden yapılıyor olabilir bir kontrol et kanka eğer getir içinde yorum kısmı pasifse muhtemelen google haritalar üzerindeki işletme puanını kasmanı istiyorlardırHaritayorumu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2026, 15:11:41Siparişlerim sayfasına gidip "puan ver" (yıldız resmi) butonuna tıkla. Yorum sayfası açılıyor.Haritayorumu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2026, 15:12:45kanka konuyu dağıtmayalım arkadaşın bir sorunu var ve teknik olarak cevabını arıyor forumun amacı bilgi paylaşımı herkesin vaktini bu tür polemiklerle harcamayalımOptivoDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2026, 15:13:00Çok teşekkürler bilgilendirme için.shadow_cyber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocamCaspian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2026, 15:13:06R10 da reklam yapmaya calisiyorsun sürekli kendi hizmetin varsa alırsın reklam paketi yayınlarsın konu up yaparsın ama, Konuda sürekli açiyorsun günde 10-20 tane, ve sürekli profil vs giriyorsun ziyaret ediyorsun yani. Şahsi fikrim rahatsız olduysan kaldırabilirim tavsiyedir.
