Sipariş verdiğim restoranlar sürekli zarf içerisinde 5 yıldız puan vermemi talep ediyorlar.
Mobil uygulamalarla pek aram yok bu sebeple yorum verme yerini bulamadım.
Getir'de yorum nasıl yapılır? Restoranlara 5 yıldız verip metin yazmam isteniyor, bunu nasıl yapabilirim?
Gerçekten beğendiğim menü ve yemekleri yorumlamak istiyorum.