Sipariş verdiğim restoranlar sürekli zarf içerisinde 5 yıldız puan vermemi talep ediyorlar.
Mobil uygulamalarla pek aram yok bu sebeple yorum verme yerini bulamadım.
Getir'de yorum nasıl yapılır? Restoranlara 5 yıldız verip metin yazmam isteniyor, bunu nasıl yapabilirim?
Gerçekten beğendiğim menü ve yemekleri yorumlamak istiyorum.
kanka getir uygulamasında sipariş teslim edildikten sonra siparişlerim sekmesine girip ilgili siparişi seçtiğinde değerlendirme yapabileceğin bir bölüm çıkar ancak getirde yorum yapma özelliği bazen belirli bir süre kısıtlamasına tabidir veya bazen restoranın kurgusuna göre siparişten hemen sonra çıkan o puanlama ekranını kullanman gerekir restoranlar genellikle o zarfın içinde bunu bildikleri için sana hatırlatıyorlar eğer o ekranda puan verdikten sonra metin yazabileceğin bir alan çıkmıyorsa uygulaman güncel olmayabilir veya o restoran için yorum özelliği aktif olmayabilir restoran sahiplerinin istediği o yazılı yorumlar genelde google maps üzerinden yapılıyor olabilir bir kontrol et kanka eğer getir içinde yorum kısmı pasifse muhtemelen google haritalar üzerindeki işletme puanını kasmanı istiyorlardır