R10 da reklam yapmaya calisiyorsun sürekli kendi hizmetin varsa alırsın reklam paketi yayınlarsın konu up yaparsın ama, Konuda sürekli açiyorsun günde 10-20 tane, ve sürekli profil vs giriyorsun ziyaret ediyorsun yani. Şahsi fikrim rahatsız olduysan kaldırabilirim tavsiyedir.