• 23-06-2026, 15:06:28
    #1
    Sipariş verdiğim restoranlar sürekli zarf içerisinde 5 yıldız puan vermemi talep ediyorlar.
    Mobil uygulamalarla pek aram yok bu sebeple yorum verme yerini bulamadım.
    Getir'de yorum nasıl yapılır? Restoranlara 5 yıldız verip metin yazmam isteniyor, bunu nasıl yapabilirim?
    Gerçekten beğendiğim menü ve yemekleri yorumlamak istiyorum.
  • 23-06-2026, 15:08:05
    #2
    2 haftada 42 konu nasıl açılır ? Konu açmak istiyorum ama ne açacağımı bilmiyorum
  • 23-06-2026, 15:08:48
    #3
    Forum nasıl kirletilir gelin birde bunu konuşalım herkes fikrini yazsın konu altına
  • 23-06-2026, 15:11:20
    #4
    Haritayorumu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipariş verdiğim restoranlar sürekli zarf içerisinde 5 yıldız puan vermemi talep ediyorlar.
    Mobil uygulamalarla pek aram yok bu sebeple yorum verme yerini bulamadım.
    Getir'de yorum nasıl yapılır? Restoranlara 5 yıldız verip metin yazmam isteniyor, bunu nasıl yapabilirim?
    Gerçekten beğendiğim menü ve yemekleri yorumlamak istiyorum.
    kanka getir uygulamasında sipariş teslim edildikten sonra siparişlerim sekmesine girip ilgili siparişi seçtiğinde değerlendirme yapabileceğin bir bölüm çıkar ancak getirde yorum yapma özelliği bazen belirli bir süre kısıtlamasına tabidir veya bazen restoranın kurgusuna göre siparişten hemen sonra çıkan o puanlama ekranını kullanman gerekir restoranlar genellikle o zarfın içinde bunu bildikleri için sana hatırlatıyorlar eğer o ekranda puan verdikten sonra metin yazabileceğin bir alan çıkmıyorsa uygulaman güncel olmayabilir veya o restoran için yorum özelliği aktif olmayabilir restoran sahiplerinin istediği o yazılı yorumlar genelde google maps üzerinden yapılıyor olabilir bir kontrol et kanka eğer getir içinde yorum kısmı pasifse muhtemelen google haritalar üzerindeki işletme puanını kasmanı istiyorlardır
  • 23-06-2026, 15:11:41
    #5
    Software Developer
    Haritayorumu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipariş verdiğim restoranlar sürekli zarf içerisinde 5 yıldız puan vermemi talep ediyorlar.
    Mobil uygulamalarla pek aram yok bu sebeple yorum verme yerini bulamadım.
    Getir'de yorum nasıl yapılır? Restoranlara 5 yıldız verip metin yazmam isteniyor, bunu nasıl yapabilirim?
    Gerçekten beğendiğim menü ve yemekleri yorumlamak istiyorum.
    Siparişlerim sayfasına gidip "puan ver" (yıldız resmi) butonuna tıkla. Yorum sayfası açılıyor.
  • 23-06-2026, 15:12:45
    #6
    OptivoDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum nasıl kirletilir gelin birde bunu konuşalım herkes fikrini yazsın konu altına
    kanka konuyu dağıtmayalım arkadaşın bir sorunu var ve teknik olarak cevabını arıyor forumun amacı bilgi paylaşımı herkesin vaktini bu tür polemiklerle harcamayalım
  • 23-06-2026, 15:13:00
    #7
    shadow_cyber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanka getir uygulamasında sipariş teslim edildikten sonra siparişlerim sekmesine girip ilgili siparişi seçtiğinde değerlendirme yapabileceğin bir bölüm çıkar ancak getirde yorum yapma özelliği bazen belirli bir süre kısıtlamasına tabidir veya bazen restoranın kurgusuna göre siparişten hemen sonra çıkan o puanlama ekranını kullanman gerekir restoranlar genellikle o zarfın içinde bunu bildikleri için sana hatırlatıyorlar eğer o ekranda puan verdikten sonra metin yazabileceğin bir alan çıkmıyorsa uygulaman güncel olmayabilir veya o restoran için yorum özelliği aktif olmayabilir restoran sahiplerinin istediği o yazılı yorumlar genelde google maps üzerinden yapılıyor olabilir bir kontrol et kanka eğer getir içinde yorum kısmı pasifse muhtemelen google haritalar üzerindeki işletme puanını kasmanı istiyorlardır
    Çok teşekkürler bilgilendirme için.
    Caspian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siparişlerim sayfasına gidip "puan ver" (yıldız resmi) butonuna tıkla. Yorum sayfası açılıyor.
    Sağolun hocam
  • 23-06-2026, 15:13:06
    #8
    R10 da reklam yapmaya calisiyorsun sürekli kendi hizmetin varsa alırsın reklam paketi yayınlarsın konu up yaparsın ama, Konuda sürekli açiyorsun günde 10-20 tane, ve sürekli profil vs giriyorsun ziyaret ediyorsun yani. Şahsi fikrim rahatsız olduysan kaldırabilirim tavsiyedir.
  • 23-06-2026, 15:13:39
    #9
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    r10.AI