Gmailler nasıl değerlendirilebilir?
8
●224
- Dün, 19:38:51Arkadaşlar normal veya istediğim random gmaili sınırsız şekilde açabiliyorum fakat artık düz satmaktan ziyade farklı hizmetler vermek istiyorum maps yorum hizmeti , lisans vs önerdiğiniz sektörler var mıdır?
- Dün, 19:43:32Evet hocam o konu aklıma geldi deneme olarak kendi işletmeme attım 3 - 4 gündür duruyor bakalım ne kadar dayanacak test edeceğimumitgurel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 19:53:12Piyasa bozuldu sanırım sınırsız mail açsam altına Ferrari çekerdim önceden

Her işin bir zorluğu ve piyasası var. Mail açımında sorun yaşamıyorsanız tr dışına yönelin tr de başka iş yapmaktan karlı olur.
Bir diğer karlı alan sanırım yapay zeka hesapları satmak, maillerle almanın yolunu bulursanız hesap başına ×5 kazanabilirsiniz. - Dün, 19:55:47Evet bazı lisansları almanın yolunu biliyorum hocam o var aklımda , yurtdışı fikride var fakat nereden açılacağımı bulamadım şuan gmail işi öncesine göre çok zor maalesef ayakta durmaya calisiyoruz açım süreleri uzadı.Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 19:59:41Hesap açarken her şeyi ile ilgileniyorsun, bu da zaman maliyeti oluşturuyor. Ben artık karşı olarak görmüyorum.veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi birilerinin de bu işi yapması lazım.
Mesela ben devam ederken telefon tamirci açma düşüncem vardı. Böylece hem tamirden alım satımda hem de hesaplardan kazanırım diyordum
- Dün, 20:01:39Telefon bayim var hocam o yüzden cihaz sayısı bayağı yüksek zatenBrowland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama şuan tek cihaz yetiyor zaten diğerlerinide vitrine koydum satılsın diye. Gmail hesaplarının aktif olarak satıldığı yurtdışı forumlara geçmek mantıklı olacak sanırım.
- Dün, 20:09:01istediğin şekilde gmail derken içinde + işareti olan açabilir misin or. deneme+mail@gmail.comveyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 20:40:23Google'ın normal izin verdiği formatlarda sms onaysız demek istemiştim hocam.mrxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ama şuan tek cihaz yetiyor zaten diğerlerinide vitrine koydum satılsın diye. Gmail hesaplarının aktif olarak satıldığı yurtdışı forumlara geçmek mantıklı olacak sanırım.