Piyasa bozuldu sanırım sınırsız mail açsam altına Ferrari çekerdim önceden
Her işin bir zorluğu ve piyasası var. Mail açımında sorun yaşamıyorsanız tr dışına yönelin tr de başka iş yapmaktan karlı olur.
Bir diğer karlı alan sanırım yapay zeka hesapları satmak, maillerle almanın yolunu bulursanız hesap başına ×5 kazanabilirsiniz.
Evet bazı lisansları almanın yolunu biliyorum hocam o var aklımda , yurtdışı fikride var fakat nereden açılacağımı bulamadım şuan gmail işi öncesine göre çok zor maalesef ayakta durmaya calisiyoruz açım süreleri uzadı.