veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bazı lisansları almanın yolunu biliyorum hocam o var aklımda , yurtdışı fikride var fakat nereden açılacağımı bulamadım şuan gmail işi öncesine göre çok zor maalesef ayakta durmaya calisiyoruz açım süreleri uzadı.
Hesap açarken her şeyi ile ilgileniyorsun, bu da zaman maliyeti oluşturuyor. Ben artık karşı olarak görmüyorum.

Tabi birilerinin de bu işi yapması lazım.

Mesela ben devam ederken telefon tamirci açma düşüncem vardı. Böylece hem tamirden alım satımda hem de hesaplardan kazanırım diyordum