Hesap açarken her şeyi ile ilgileniyorsun, bu da zaman maliyeti oluşturuyor. Ben artık karşı olarak görmüyorum.
Tabi birilerinin de bu işi yapması lazım.
Mesela ben devam ederken telefon tamirci açma düşüncem vardı. Böylece hem tamirden alım satımda hem de hesaplardan kazanırım diyordum
Telefon bayim var hocam o yüzden cihaz sayısı bayağı yüksek zaten

ama şuan tek cihaz yetiyor zaten diğerlerinide vitrine koydum satılsın diye. Gmail hesaplarının aktif olarak satıldığı yurtdışı forumlara geçmek mantıklı olacak sanırım.