Hayırlı günler arkadaşlar.
Bu ürünü kullanan var mı? 3 veya 4 serisini düşünenler ya da kullananlar deneyimlerini paylaşabilir mi?
Bu alanda hiç tecrübem yok. İlk kez satın alıp işletme tanıtımları, ürün çekimleri ve kısa reklam videoları çekmek istiyorum. Sonrasında da videoların kurgu ve montajını yapacağım.
Daha önce herhangi bir eğitim almadan bu cihazı temel seviyede kullanmak mümkün mü? Yoksa verimli kullanabilmek için mutlaka bir eğitim veya kurs gerekli mi?
Tecrübelerinizi ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
DJI Osmo Pocket 3-4 Kullanan var mı?
10
●200
- 22-06-2026, 11:11:24Pocket 4 var, daha önce 3 kullanan bir arkadaşımdan görüp alacakken 4ün çıkmasıyla creator combo paketini aldım. Çekim konusunda video/fotoğraf kesinlikle çok üst seviye ve profesyonel bir cihaz. Sadece biraz narin, aksiyon kameraları gibi düşürmeye, çarpmaya çok gelecek bir cihaz değil. Dikkatli kullanmakta fayda var. İçinde kendi hafızası da var, kartı unuttuğunuzda 107 GB bir alanı var oraya kaydedebiliyor. Tavsiye ederim, gündüz/gece kapalı ortam, her türlü memnun kalırsınız.
- 22-06-2026, 11:15:45BayCagri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.
Benim daha önce kamera veya gimbal tecrübem yok. İşletme tanıtımı, ürün çekimi ve sosyal medya içerikleri üretmek için almayı düşünüyorum.
Siz ilk aldığınızda kullanmayı öğrenmek zor oldu mu? Temel seviyede çekimler yapabilmek için özel bir eğitim gerekiyor mu yoksa biraz kurcalayarak ve YouTube videolarıyla öğrenilebilir mi? İşletme tanıtımı ve ürün çekimlerinde tek başına Pocket 4 yeterli oluyor mu, yoksa ekstra ışık, mikrofon veya başka ekipmanlar da almak gerekiyor mu? - 22-06-2026, 11:18:59Hiç bir şeye ihtiyacınız yok, içinden tepe lambası dahil çıkıyor creator combo paketinde, yedek pil, mikrofon, dad cat vs. vs. her şey full+full mevcut içinde. Kullanmak içinde herhangi bir youtube videosu izlemeye gerek yok, zaten türkçe ve sürekli sizi yönlendiriyor menüden. Zaten herhangi bir ayara gerek yok, açıp oto modda çekim yaptığınızda bile muazzam bir kalitede çekiyor. Ürün, kısa film vs çekmek için fazlasıyla yeter, titanik filmini bile yeniden çekebilirsiniz bu cihazla.Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2026, 12:03:243 kullanıyordum şimdi 4 e geçiyorum mükemmel bir cihaz mekan tanıtımları ve vloglar için harika
- 22-06-2026, 12:57:44Bence daha pro bir cihaz lazım bende var misal Fuji xm5 gibi ürün cekimi tanıtımı İcin yeterli gelmez diyafram ayarı olmadığından o yüzden vlog cekimi icinse uygun ama değilse ürün cekimi tanıtım mekan cekimleri İcin zayıf kalır pocket 3 combo var bende drone var 360 insta x5 var Fuji xm5 var
- 22-06-2026, 13:33:18Sizin öneriniz nedir?FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2026, 13:38:01Fuji xm5 olur o fiyat bandında yada Sony zv serilerinden ama Fuji aynasız yeterli olur lenslerini biraz araştırın hangisi uygunsa bütçenize lensle beraber alın yani vlog icin tamam seyahat İcin tamam ama diyafram olmadığından sıkıntısı cok olur. Pocket ın
@Takva; gimbalde bunu alabilirsiniz
https://www.fotofix.com.tr/urun/dji-...kakce&v=1.92.8
Yada bu
https://www.fotofix.com.tr/urun/dji-...al-hemen-kargo