DJI Osmo Pocket 3-4 Kullanan var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
DJI Osmo Pocket 3-4 Kullanan var mı?
10
●
200
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
DJI Osmo Pocket 3-4 Kullanan var mı?
1
2
22-06-2026, 13:54:50
#10
FinansalOzgurluk
Birde hocam senin bütçen nedir maksimum ona göre konusalım önerilerimizi
22-06-2026, 15:18:08
#11
Gelistirici
En iyisi sanırım
Pocket 3 kullanıyorum, vloggerlar ve yeni başlayanlar için güzel.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler