Konu
DJI Osmo Pocket 3-4 Kullanan var mı?
22-06-2026, 15:18:08
#11
Gelistirici
En iyisi sanırım
Pocket 3 kullanıyorum, vloggerlar ve yeni başlayanlar için güzel.