Hayırlı günler arkadaşlar.
Bu ürünü kullanan var mı? 3 veya 4 serisini düşünenler ya da kullananlar deneyimlerini paylaşabilir mi?
Bu alanda hiç tecrübem yok. İlk kez satın alıp işletme tanıtımları, ürün çekimleri ve kısa reklam videoları çekmek istiyorum. Sonrasında da videoların kurgu ve montajını yapacağım.
Daha önce herhangi bir eğitim almadan bu cihazı temel seviyede kullanmak mümkün mü? Yoksa verimli kullanabilmek için mutlaka bir eğitim veya kurs gerekli mi?
Tecrübelerinizi ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız sevinirim.