Konu
DJI Osmo Pocket 3-4 Kullanan var mı?
22-06-2026, 12:03:24
#6
mertdijital
Kurumsal PLUS
3 kullanıyordum şimdi 4 e geçiyorum mükemmel bir cihaz mekan tanıtımları ve vloglar için harika