hzshadowbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sivilce izleri nasil geçer
16
●358
- 17-06-2026, 23:58:00hocam lıp balm falan... ojelerinizin kodunuda verirmisinizBtc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
( şaka yapıyorm )
- 17-06-2026, 23:58:54karaciğeri sağlıklı hale getirince otomatik geçer. gazlı içeceği kahveyi keseceksin hayvansal yağ tereyağ zeytinyağı harici keseceksin. şekerli meyveleri karpuz kiraz vs azaltacaksın uzun süreli aç kalacaksın mesela akşam 6 da tıka basa yedin ertesi günü şöyle 3 4 e kadar en azından sadece su içerek bekleyeceksin ya da mümknüse bir gece aç olarak uyuyacaksın dedi doktor bize.
- 18-06-2026, 00:00:41hocam şey .... bugun bı yarım karpuz yemiş olabilirim ama genel olarak seker hastasıym zaten dıkkat edıyorum sekerımde baya düşmüş eskye nazaran ıyıyım ama kolestrol dusmuyordertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2026, 00:04:29başka doktor da kolestirol diye bir şey yok diyorduhzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğal bütüncül tıbcıları bi araştırın derim. geçmiş olsun. ama bizde sorun 3 ayda geçti. oysa ne ilaçlar ne doktorlar denemiştik. yaptığımız şey günde tek öğün beslenmek ve işlenmiş gıdaları gazlı içecekleri ve şekeri bırakmak. ama siz şeker yastalığı varsa bunu bir diyetisyen ya da dediğim gibi bütüncül tıbcıları bulun. en azından sosyal medyadan bulun birini dinleyin.
- 18-06-2026, 00:36:11Karaciğerle gram alakalı değildertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2026, 01:10:10Hocam devlet hastanesine git sabahtan erken saat de doktor kan isticek yüzde yüz onunöncesi sana kalmış ister ilk ver ama onun istediği Farklı mı oluyor tam bilmiyorum ben zoratenin kullandım 6 ay ama kesinlikle kış döneminde bendeki etkisi 30 dk spor yapayım örneğin futbol vesaire oynayayım akşama deli gibi kas ağrısı yaşıyordum bu çoğunda yoktu ama bende vardı benim en çok çektiğin sıkıntı dudak gülemiyordum resmen gülerken çok pis acıyordu ve hala dudaklarım kuruyor o hapı bırakmama rağmen sanki hala onun etkisi gibi yaz gününde bile deli dehşet kuruyor yazın kullanmana izin vermezler hapı büyük ihtimalle ama kış dönemi için zoratenin iyi yani çevredekilerde bile 2 ay felan kullanmasına rağmen geçti baya yani + olarak antibiyotik krem felan verirse yok de direk hapla başla bence kremlerin bir etkisi olmuyor ama gene kendi bileceğin iş iyi günler
( şaka yapıyorm )
doğal bütüncül tıbcıları bi araştırın derim. geçmiş olsun. ama bizde sorun 3 ayda geçti. oysa ne ilaçlar ne doktorlar denemiştik. yaptığımız şey günde tek öğün beslenmek ve işlenmiş gıdaları gazlı içecekleri ve şekeri bırakmak. ama siz şeker yastalığı varsa bunu bir diyetisyen ya da dediğim gibi bütüncül tıbcıları bulun. en azından sosyal medyadan bulun birini dinleyin.