hocam şey .... bugun bı yarım karpuz yemiş olabilirim ama genel olarak seker hastasıym zaten dıkkat edıyorum sekerımde baya düşmüş eskye nazaran ıyıyım ama kolestrol dusmuyor
başka doktor da kolestirol diye bir şey yok diyordu

doğal bütüncül tıbcıları bi araştırın derim. geçmiş olsun. ama bizde sorun 3 ayda geçti. oysa ne ilaçlar ne doktorlar denemiştik. yaptığımız şey günde tek öğün beslenmek ve işlenmiş gıdaları gazlı içecekleri ve şekeri bırakmak. ama siz şeker yastalığı varsa bunu bir diyetisyen ya da dediğim gibi bütüncül tıbcıları bulun. en azından sosyal medyadan bulun birini dinleyin.