• 28-05-2026, 20:45:03
    #1
    2 senelik manuel araba ehliyetim var A1 ehliyetim yok. 110 cclik motor kullanabilir miyim ? eğer kullanamazsam kullanmam için ne yapmam lazım ?
  • 28-05-2026, 20:46:51
    #2
    125cc kullanabilmek için yaklaşık 5 derslik bir eğitime giriyorsun ve ehliyetine işleniyor. ardından kullanabiliyorsun. fakat naçizane tavsiyem eğitim parasıyla a2 ehliyeti arasında minimal bir fiyat farkı var. onun yerine direkt a2 yazılıp onu almanız. bu sayede 600cc kadar kullanabilirsiniz.
  • 28-05-2026, 21:06:16
    #3
    üstteki hocamın dediği gibi kursa gidip ders alıp ehliyete işleriyorsun ve maliyeti a2 ehliyet kadar direk a2 e yazılın derim ileriye dönük çünkü motora birkere bağlanırsan zamanla o cc seni kesmez ve yükseltmek istersin
  • 28-05-2026, 21:09:45
    #4
    hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    125cc kullanabilmek için yaklaşık 5 derslik bir eğitime giriyorsun ve ehliyetine işleniyor. ardından kullanabiliyorsun. fakat naçizane tavsiyem eğitim parasıyla a2 ehliyeti arasında minimal bir fiyat farkı var. onun yerine direkt a2 yazılıp onu almanız. bu sayede 600cc kadar kullanabilirsiniz.
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstteki hocamın dediği gibi kursa gidip ders alıp ehliyete işleriyorsun ve maliyeti a2 ehliyet kadar direk a2 e yazılın derim ileriye dönük çünkü motora birkere bağlanırsan zamanla o cc seni kesmez ve yükseltmek istersin
    Şu an elimde araba da yok motor da ayrıca trafik tecrübem de yok işe gidiş geliş için almayı düşünüyordum 110 luk. Hiç motor tecrübem yokken a1 ehliyete yazılsam geçebilir miyim acaba ?
  • 28-05-2026, 22:17:18
    #5
    fury mi hocam motor
  • 28-05-2026, 22:20:23
    #6
    XrDevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fury mi hocam motor
    Hayır honda dio
  • 28-05-2026, 22:47:23
    #7
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 senelik manuel araba ehliyetim var A1 ehliyetim yok. 110 cclik motor kullanabilir miyim ? eğer kullanamazsam kullanmam için ne yapmam lazım ?
    kullanamazsınız max 50 cc kullanabilirsiniz ama ehliyetinize belli ders ve ücret ile a1 işletirseniz o zaman kullanabilirsiniz saf b ehliyet ile 50 cc yi geçemezsiniz ha ruhsatta 50 olup 80 - 100 cc olan çok motor var piyasada