üstteki hocamın dediği gibi kursa gidip ders alıp ehliyete işleriyorsun ve maliyeti a2 ehliyet kadar direk a2 e yazılın derim ileriye dönük çünkü motora birkere bağlanırsan zamanla o cc seni kesmez ve yükseltmek istersin