125cc kullanabilmek için yaklaşık 5 derslik bir eğitime giriyorsun ve ehliyetine işleniyor. ardından kullanabiliyorsun. fakat naçizane tavsiyem eğitim parasıyla a2 ehliyeti arasında minimal bir fiyat farkı var. onun yerine direkt a2 yazılıp onu almanız. bu sayede 600cc kadar kullanabilirsiniz.
üstteki hocamın dediği gibi kursa gidip ders alıp ehliyete işleriyorsun ve maliyeti a2 ehliyet kadar direk a2 e yazılın derim ileriye dönük çünkü motora birkere bağlanırsan zamanla o cc seni kesmez ve yükseltmek istersin
Şu an elimde araba da yok motor da

ayrıca trafik tecrübem de yok işe gidiş geliş için almayı düşünüyordum 110 luk. Hiç motor tecrübem yokken a1 ehliyete yazılsam geçebilir miyim acaba ?