cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 senelik manuel araba ehliyetim var A1 ehliyetim yok. 110 cclik motor kullanabilir miyim ? eğer kullanamazsam kullanmam için ne yapmam lazım ?
kullanamazsınız max 50 cc kullanabilirsiniz ama ehliyetinize belli ders ve ücret ile a1 işletirseniz o zaman kullanabilirsiniz saf b ehliyet ile 50 cc yi geçemezsiniz ha ruhsatta 50 olup 80 - 100 cc olan çok motor var piyasada