
Kaç yaşındasınız? Evli misiniz, bekar mısınız?
Eğer evliyseniz kaç yaşında evlendiniz ve sizi evliliğe iten sebep neydi?
Bekarsanız, özellikle evlenmeme sebebiniz nedir? Bilinçli bir tercih mi yoksa şartlar mı böyle gelişti?
Bir de günümüzde evlilik sizce ne kadar zor? Hem maddi açıdan (ekonomi, ev kurma, geçim vs.) hem de manevi açıdan (uyum, güven, beklentiler vs.) düşündüğünüzde, eskisine göre daha mı zorlaştı?
Kendi adıma söyleyeyim; 39 yaşındayım ve hiç evlenmedim. Aslında net bir şu yüzden evlenmedim diyemiyorum ama içimden de hiç istemiyorum gibi. Sizlerin düşünceleriniz neler bu konuda?
Bu arada elbette evlendiğin kişiyle de alakalı bir durum bu. Maddi durum da büyük bir önem taşıyor. Maddi durum olarak zorluk yaşadığında seni zorlamayacak üzmeyecek bir eşte önemli. Allah herkese hayırlı evlilik hayırlı evlatlar nasip etsin
