• 05-05-2026, 14:53:00
    #10
    Valla hocam 29 yaşımdayım hiç evlenmedim. Bu ekonomide evlensen nasıl geçineceksin Güzel bir gelir varsa net evlenmek derdim ama gelir güzel değilse sıkıntı çekeceğini bile bile evlenmek hata olur
  • 05-05-2026, 15:13:32
    #11
    maddi durumlar yüzünden bu zamanda evlilik çok zor hocam. yoksa evlenmek isterdim.
  • 05-05-2026, 15:22:53
    #12
    Platin üye
    Ev almadan evlendim kiraya geçtim 1.5 sene civarı kirada oturdum ve her gün ben neden evlendim diye söylenip durdum.
    Evimi aldıktan sonra iyi ki evlenmişim dedim 😅
    Soran olmadı ama düşüncem şudur Eviniz yoksa evlenmeyin kredi falan ne varsa ev alıp öyle evlenin boş yere canınız sıkılmasın dünyaya bir defa geliyoruz
  • 05-05-2026, 16:01:10
    #13
    senin yaşında evlendim ben pişmanım evli olmadığın günler için pişman olacaksın hayatına düzen huzur geliyor bir çok kötü alışkanlığından uzak kalıyorsun bu bile yeter tavsiye ederim kesinlikle dünyaya bakış açın değişiyor
  • 05-05-2026, 16:01:57
    #14
    16 yaşında red yemek dışında bir şey görmedim D:
    Pişmanlıktıe yani
  • 05-05-2026, 16:07:15
    #15
    serdo2186 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şartlara göre değişir ama bekarlık herzaman avantajlıdır
    Evliler böyle diyor, bekarlar tam tersini

    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlilik bugün hem ekonomik şartlar hem de ilişki beklentilerinin değişmesi nedeniyle birçok kişi için eskisine göre daha planlı ve zor karar verilen bir süreç haline geldi.
    Her iki etkenden dolayı arada deredeyim, aday var mı? O da yok

    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evli hayat daha güzel bence. Bekarlıkta güzeldi ama üstünde bi anne baba baskısı illaki oluyor kötü bir şey değil elbette bu ama yine de kendi evinde rahat takılmak gibisi yok mesela.
    En basitinden şuan annem babamla 1 sokak mesafede oturuyorum ama 29 sene beraber yaşadığım eve gidince evlendikten sonraki kendi evimdeki rahatlığı bulamıyorum Bu arada elbette evlendiğin kişiyle de alakalı bir durum bu. Maddi durum da büyük bir önem taşıyor. Maddi durum olarak zorluk yaşadığında seni zorlamayacak üzmeyecek bir eşte önemli. Allah herkese hayırlı evlilik hayırlı evlatlar nasip etsin
    Hocam çocuk ya, çocuk istiyorum, o yüzden niyetliyim

    Gudufum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gerek var. En doğru kararı vermişsin, boşver otur evinde ya 😁
    Evde oturmak ile vakit geçmiyor

    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    38 yaşındayım, hiç evlilik niyetinde değil tüm ailem plan proje çizip tezgaha getirdiler kendime geldiğimde nişanlıyım😀. Keyfine düşkün isen evlenme ama evciysen evlen hocam
    Keyfimize kaça kadar düşkün olacağız? Bi yerden sonra evci olmak şart hocam

    Adwops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnızlık zor arkadaşlar, evlilik de hiç kolay değil. Eğer işiniz ve maddi gücünüz iyiyse evlenin, diğer türlü bekarlık daha makul olandır. Bir de evlendiniz bitmiyor asıl sorumluluk bir bebek dünyaya getirdiğiniz zaman başlıyor.
    Hocam kafaların uyuştuğu birini bulsam tereddüt etmem sanırım..

    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii ki evlilik. Doğru kişiyi bulduğuna inanıyorsan.
    Bekar isen hiçbir yere sığmazsın. Akrabalarının yanına bile. Ayrıca yaşamında bir düzenin olur. Elbet ekonomik koşullar evlenirken zordur ama evlendikten sonra emin ol hayatın iş yaşamın her şeyin düzene girer. Birde kültürel durumlarda var.
    Doğru kişiyi arıyorum diyelim

    BRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş 32 hayla evlilik düşünmüyorum çevremdekileri gördükçe ama herkese göre aynı değildir evlilik anlaştığın kişiyle güzelleşir ama bana göre iş değil şuan için 😂
    Daha zamanın var hocam

    brkyakdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam 29 yaşımdayım hiç evlenmedim. Bu ekonomide evlensen nasıl geçineceksin Güzel bir gelir varsa net evlenmek derdim ama gelir güzel değilse sıkıntı çekeceğini bile bile evlenmek hata olur
    Kesinlikle katılıyorum..

    mrbayrO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maddi durumlar yüzünden bu zamanda evlilik çok zor hocam. yoksa evlenmek isterdim.
    Kesinlikle hocam..

    Guneyerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev almadan evlendim kiraya geçtim 1.5 sene civarı kirada oturdum ve her gün ben neden evlendim diye söylenip durdum.
    Evimi aldıktan sonra iyi ki evlenmişim dedim 😅
    Soran olmadı ama düşüncem şudur Eviniz yoksa evlenmeyin kredi falan ne varsa ev alıp öyle evlenin boş yere canınız sıkılmasın dünyaya bir defa geliyoruz
    EVlenmek, adı üstünde. Ev şart

    PhiL0sQph3R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin yaşında evlendim ben pişmanım evli olmadığın günler için pişman olacaksın hayatına düzen huzur geliyor bir çok kötü alışkanlığından uzak kalıyorsun bu bile yeter tavsiye ederim kesinlikle dünyaya bakış açın değişiyor
    Hocam cümle devrik olmuş, evlendiğinize pişmansınız sandım Evet ben de hayatımın düzene girmesi için istiyorum açıkcası..

    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 yaşında red yemek dışında bir şey görmedim D:
    Pişmanlıktıe yani
    Çok erken olmuş bee, üzdü
  • 05-05-2026, 17:24:49
    #16
    Envicti ile Güvenle Barın
    Evlilik güzeldir. Ekonomik açıdan kendinizi toparlayıp evlenmeniz en mantıklı şeydir. Yuva kurmak önemli bir şey. Çocuk sahibi vs. olmak. Bunları her insanın yaşaması gerekiyor.
  • 06-05-2026, 02:07:50
    #17
    47 Yaşında kendini çıtır zanneden Bekarım.

    Erkek için Bekarlık;
    - 35 Yaşına kadar sultanlıktır.
    - 40 Yaşında kadar sultanlık yaşadığını sanan kendini aldatan adamdır. Yavaş yavaş yaşlılık korkusu baş gösterir.
    - 45`den sonra yaşlanınca yalnız kalma korkusu baş gösterir. Mevcut düzeni bozmaya korkar ve evde kalırsınız.

    Evlilik yürek işidir. Zordur ama geç kalmayın derim.

    Gezmek, tozmak, hesap vermemek bir yere kadar. Hele bir de yalnızsanız çok ama çok daha zor.

    Bana göre 30 - 35`i geçirmeyin.

    Çok şükür hep sevgilim oldu. Hiç boşta kalmadım ama 50`me bekar girmemeye niyetliyim. (Beni çeken ve bana katlanabilen kızı bulmuşum kaçırmayayım artık )

    Kanımıza giren kötü şarkı!!!
    (Bunlar da sonunda yanlış yolda olduklarını anlamışlar. 3:08 )

    https://www.youtube.com/watch?v=mKm1lxSEsB8
  • 06-05-2026, 06:59:12
    #18
    Platin üye
    100 kişi evleniyor, 2-3 sene dolmadan 35' i boşanıyor. Kalan 65 kişi ne kadar mutlu, hadi onlarında yarısı mutlu olsun, evlenen 3 kişiden 1'i mutlu.
    Genede evlenin, mutlu olamasanızda filozof olursunuz