Güzel bir gelir varsa net evlenmek derdim ama gelir güzel değilse sıkıntı çekeceğini bile bile evlenmek hata olur
Evlilik mi? Bekarlık mı?
20
●718
- 05-05-2026, 15:22:53Ev almadan evlendim kiraya geçtim 1.5 sene civarı kirada oturdum ve her gün ben neden evlendim diye söylenip durdum.
Evimi aldıktan sonra iyi ki evlenmişim dedim 😅
Soran olmadı ama düşüncem şudur Eviniz yoksa evlenmeyin kredi falan ne varsa ev alıp öyle evlenin boş yere canınız sıkılmasın dünyaya bir defa geliyoruz - 05-05-2026, 16:01:10senin yaşında evlendim ben pişmanım
evli olmadığın günler için pişman olacaksın hayatına düzen huzur geliyor bir çok kötü alışkanlığından uzak kalıyorsun bu bile yeter tavsiye ederim kesinlikle dünyaya bakış açın değişiyor
- 05-05-2026, 16:07:15Evliler böyle diyor, bekarlar tam tersiniserdo2186 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Her iki etkenden dolayı arada deredeyim, aday var mı? O da yokJonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çocuk ya, çocuk istiyorum, o yüzden niyetliyimGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evde oturmak ile vakit geçmiyorGudufum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keyfimize kaça kadar düşkün olacağız? Bi yerden sonra evci olmak şart hocambycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kafaların uyuştuğu birini bulsam tereddüt etmem sanırım..Adwops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru kişiyi arıyorum diyelimRCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha zamanın var hocamBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorum..brkyakdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle hocam..mrbayrO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
EVlenmek, adı üstünde. Ev şartGuneyerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam cümle devrik olmuş, evlendiğinize pişmansınız sandımPhiL0sQph3R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ben de hayatımın düzene girmesi için istiyorum açıkcası..
Çok erken olmuş bee, üzdüİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2026, 02:07:5047 Yaşında kendini çıtır zanneden Bekarım.
Erkek için Bekarlık;
- 35 Yaşına kadar sultanlıktır.
- 40 Yaşında kadar sultanlık yaşadığını sanan kendini aldatan adamdır. Yavaş yavaş yaşlılık korkusu baş gösterir.
- 45`den sonra yaşlanınca yalnız kalma korkusu baş gösterir. Mevcut düzeni bozmaya korkar ve evde kalırsınız.
Evlilik yürek işidir. Zordur ama geç kalmayın derim.
Gezmek, tozmak, hesap vermemek bir yere kadar. Hele bir de yalnızsanız çok ama çok daha zor.
Bana göre 30 - 35`i geçirmeyin.
Çok şükür hep sevgilim oldu. Hiç boşta kalmadım ama 50`me bekar girmemeye niyetliyim. (Beni çeken ve bana katlanabilen kızı bulmuşum kaçırmayayım artık
)
Kanımıza giren kötü şarkı!!!
(Bunlar da sonunda yanlış yolda olduklarını anlamışlar. 3:08 )
https://www.youtube.com/watch?v=mKm1lxSEsB8