Evli hayat daha güzel bence. Bekarlıkta güzeldi ama üstünde bi anne baba baskısı illaki oluyor kötü bir şey değil elbette bu ama yine de kendi evinde rahat takılmak gibisi yok mesela.
En basitinden şuan annem babamla 1 sokak mesafede oturuyorum ama 29 sene beraber yaşadığım eve gidince evlendikten sonraki kendi evimdeki rahatlığı bulamıyorum

Bu arada elbette evlendiğin kişiyle de alakalı bir durum bu. Maddi durum da büyük bir önem taşıyor. Maddi durum olarak zorluk yaşadığında seni zorlamayacak üzmeyecek bir eşte önemli. Allah herkese hayırlı evlilik hayırlı evlatlar nasip etsin