Merhaba arkadaşlar, merak ettiğim bir konu var, biraz da sohbet olsun diye sormak istedim

Kaç yaşındasınız? Evli misiniz, bekar mısınız?

Eğer evliyseniz kaç yaşında evlendiniz ve sizi evliliğe iten sebep neydi?
Bekarsanız, özellikle evlenmeme sebebiniz nedir? Bilinçli bir tercih mi yoksa şartlar mı böyle gelişti?

Bir de günümüzde evlilik sizce ne kadar zor? Hem maddi açıdan (ekonomi, ev kurma, geçim vs.) hem de manevi açıdan (uyum, güven, beklentiler vs.) düşündüğünüzde, eskisine göre daha mı zorlaştı?

Kendi adıma söyleyeyim; 39 yaşındayım ve hiç evlenmedim. Aslında net bir “şu yüzden evlenmedim” diyemiyorum ama içimden de hiç istemiyorum gibi. Sizlerin düşünceleriniz neler bu konuda?