• 30-04-2026, 14:22:24
    #1
    Yurtdışı iphone almayı planlıyorum ama dedikodu olarak bu 8 ayı 4 aya düşürcekler diye bi şey duydum doğruluk payı var mı, bilgisi olan var mı?
  • 30-04-2026, 14:31:32
    #2
    Konu takip+++
  • 30-04-2026, 14:40:27
    #3
    yılbaşından beri y.d iphone kullanıyorum hat başına 4 ay süresi var bendeki fiziki çift simli 8 ay götürecek tahminimce umarım bu süreyi düşürmezler, süre bitince bir tane eski tr cihazı alıp internet paylaşarak kullanacağım 2 iphone aynı icloud hesabı ile giriş yapıldıysa ve aynı wifideyse arama ve smsler diğer telefona da düşüyor bu şekilde kullanmayı düşünüyorum. olmadı bluetooth üzerinden bağlanıp arama, sms ve interneti cihaza veren aletler var powerbank kadar onlardan alacağım ikos diye geçiyor sanırım
  • 30-04-2026, 14:44:02
    #4
    Centaurus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yılbaşından beri y.d iphone kullanıyorum hat başına 4 ay süresi var bendeki fiziki çift simli 8 ay götürecek tahminimce umarım bu süreyi düşürmezler, süre bitince bir tane eski tr cihazı alıp internet paylaşarak kullanacağım 2 iphone aynı icloud hesabı ile giriş yapıldıysa ve aynı wifideyse arama ve smsler diğer telefona da düşüyor bu şekilde kullanmayı düşünüyorum. olmadı bluetooth üzerinden bağlanıp arama, sms ve interneti cihaza veren aletler var powerbank kadar onlardan alacağım ikos diye geçiyor sanırım
    çift sim dediğinizde esim yapmadan 8 ay mı kullanıyorsunuz o nasıl oluyor
  • 30-04-2026, 14:45:18
    #5
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çift sim dediğinizde esim yapmadan 8 ay mı kullanıyorsunuz o nasıl oluyor
    evet iki farklı yuva iki farklı imei oluyor esimde de sanırım 1 nolu imeiyi kullanıyor yani esime ayrı imei yok diye biliyorum