yılbaşından beri y.d iphone kullanıyorum hat başına 4 ay süresi var bendeki fiziki çift simli 8 ay götürecek tahminimce umarım bu süreyi düşürmezler, süre bitince bir tane eski tr cihazı alıp internet paylaşarak kullanacağım 2 iphone aynı icloud hesabı ile giriş yapıldıysa ve aynı wifideyse arama ve smsler diğer telefona da düşüyor bu şekilde kullanmayı düşünüyorum. olmadı bluetooth üzerinden bağlanıp arama, sms ve interneti cihaza veren aletler var powerbank kadar onlardan alacağım ikos diye geçiyor sanırım
çift sim dediğinizde esim yapmadan 8 ay mı kullanıyorsunuz o nasıl oluyor