Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çift sim dediğinizde esim yapmadan 8 ay mı kullanıyorsunuz o nasıl oluyor
evet iki farklı yuva iki farklı imei oluyor esimde de sanırım 1 nolu imeiyi kullanıyor yani esime ayrı imei yok diye biliyorum