• 25-04-2026, 01:24:38
    #10
    Ben beğendim, emeğine sağlık. Hocam bu arada, domainim yok. Sitende bulunan yazmış olduğum eklentileri WordPress hesabı açıp yayımlamama izin verirseniz çok makbule geçer Saygılar
  • 25-04-2026, 01:27:06
    #11
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben beğendim, emeğine sağlık. Hocam bu arada, domainim yok. Sitende bulunan yazmış olduğum eklentileri WordPress hesabı açıp yayımlamama izin verirseniz çok makbule geçer Saygılar
    Teşekkür ederim hocam tabii ki yayınlayabilirsiniz 😇🙏🏻
  • 25-04-2026, 02:32:17
    #12
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    https://prnt.sc/zhfMZ7zY5GRi çok ayıp tam inceleyecekken vazgeçtim. Umarım yakın zamanda kendinize gelir düzgün isimler belirlersiniz. Ya...k Durağı ne?
  • 25-04-2026, 02:44:53
    #13
    rion.net.tr
    ETİ Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://prnt.sc/zhfMZ7zY5GRi çok ayıp tam inceleyecekken vazgeçtim. Umarım yakın zamanda kendinize gelir düzgün isimler belirlersiniz. Ya...k Durağı ne?
    Değiştiriliyor sanırım orası hocam, linke ulaşan biri yapmıştır muhtemelen.
  • 25-04-2026, 03:05:33
    #14
    ETİ Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://prnt.sc/zhfMZ7zY5GRi çok ayıp tam inceleyecekken vazgeçtim. Umarım yakın zamanda kendinize gelir düzgün isimler belirlersiniz. Ya...k Durağı ne?
    Hocam inan ben yapmadım, terbiyesiz biri adminden değişmiş. Kusura bakmayın gerçekten. Tekrar anladımki insanlar çok namussuz bunu yapan kişi nasıl bir kafa yapısında acaba
    Rion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değiştiriliyor sanırım orası hocam, linke ulaşan biri yapmıştır muhtemelen.
    Evet hocam şifreleride değiştirmişler yazık valla millet çok pis
  • 25-04-2026, 08:36:30
    #15
    Ellerine emeğine sağlık, bence tasarım woww olmamış, kötü mü? değil ama daha iyisini yapabilirsin bence
  • 25-04-2026, 09:27:00
    #16
    BuraqTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerine emeğine sağlık, bence tasarım woww olmamış, kötü mü? değil ama daha iyisini yapabilirsin bence
    Geri bildirim için teşekkür ederim 😇. Örnek bir tasarım fikriniz varsa bakmak isterim 🙏🏻😇
  • 25-04-2026, 09:28:28
    #17
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri bildirim için teşekkür ederim 😇. Örnek bir tasarım fikriniz varsa bakmak isterim 🙏🏻😇
    Burda bir arkadaşım Simit Sarayı şubesi işletiyor, MenuLux kullanıyor, o hoşuma gitmişti. Daha önce FineDineMenu kullanıyordu o da hoş duruyordu tasarımı, son halleri ne durumda bu iki firmanın bilmiyorum ama
  • 25-04-2026, 09:35:28
    #18
    BuraqTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda bir arkadaşım Simit Sarayı şubesi işletiyor, MenuLux kullanıyor, o hoşuma gitmişti. Daha önce FineDineMenu kullanıyordu o da hoş duruyordu tasarımı, son halleri ne durumda bu iki firmanın bilmiyorum ama
    Baktım hocam. Güzeller ama benim scriptin yapısı biraz daha farklı. Dediklerinizde kategorileri büyük kutularda seçiyorsun. Benim yaptığımda daha basit şekilde ufak kutularla.

    tasarımda bence aşşağı yukarı benziyor gibi. Tabi eski hallerini bilmediğim için o menulerin bir şey tam diyemiyecem 😇 görüşünüz için teşekkür ederim 🙏🏻