BuraqTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda bir arkadaşım Simit Sarayı şubesi işletiyor, MenuLux kullanıyor, o hoşuma gitmişti. Daha önce FineDineMenu kullanıyordu o da hoş duruyordu tasarımı, son halleri ne durumda bu iki firmanın bilmiyorum ama
Baktım hocam. Güzeller ama benim scriptin yapısı biraz daha farklı. Dediklerinizde kategorileri büyük kutularda seçiyorsun. Benim yaptığımda daha basit şekilde ufak kutularla.

tasarımda bence aşşağı yukarı benziyor gibi. Tabi eski hallerini bilmediğim için o menulerin bir şey tam diyemiyecem 😇 görüşünüz için teşekkür ederim 🙏🏻