Saygılar
Yaptığım scripti değerlendirirmisiniz R10+
17
●490
- 25-04-2026, 01:27:06Teşekkür ederim hocam tabii ki yayınlayabilirsiniz 😇🙏🏻Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2026, 02:32:17https://prnt.sc/zhfMZ7zY5GRi çok ayıp tam inceleyecekken vazgeçtim. Umarım yakın zamanda kendinize gelir düzgün isimler belirlersiniz. Ya...k Durağı ne?
- 25-04-2026, 02:44:53Değiştiriliyor sanırım orası hocam, linke ulaşan biri yapmıştır muhtemelen.ETİ Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2026, 03:05:33Hocam inan ben yapmadım, terbiyesiz biri adminden değişmiş. Kusura bakmayın gerçekten. Tekrar anladımki insanlar çok namussuz bunu yapan kişi nasıl bir kafa yapısında acabaETİ Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam şifreleride değiştirmişler yazık valla millet çok pisRion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-04-2026, 09:27:00Geri bildirim için teşekkür ederim 😇. Örnek bir tasarım fikriniz varsa bakmak isterim 🙏🏻😇BuraqTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2026, 09:28:28Burda bir arkadaşım Simit Sarayı şubesi işletiyor, MenuLux kullanıyor, o hoşuma gitmişti. Daha önce FineDineMenu kullanıyordu o da hoş duruyordu tasarımı, son halleri ne durumda bu iki firmanın bilmiyorum amaburaxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2026, 09:35:28Baktım hocam. Güzeller ama benim scriptin yapısı biraz daha farklı. Dediklerinizde kategorileri büyük kutularda seçiyorsun. Benim yaptığımda daha basit şekilde ufak kutularla.BuraqTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tasarımda bence aşşağı yukarı benziyor gibi. Tabi eski hallerini bilmediğim için o menulerin bir şey tam diyemiyecem 😇 görüşünüz için teşekkür ederim 🙏🏻