Konu
Yaptığım scripti değerlendirirmisiniz R10+
25-04-2026, 09:27:00
#16
buraxklc
BuraqTr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ellerine emeğine sağlık, bence tasarım woww olmamış, kötü mü? değil ama daha iyisini yapabilirsin bence
Geri bildirim için teşekkür ederim 😇. Örnek bir tasarım fikriniz varsa bakmak isterim 🙏🏻😇