buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geri bildirim için teşekkür ederim 😇. Örnek bir tasarım fikriniz varsa bakmak isterim 🙏🏻😇
Burda bir arkadaşım Simit Sarayı şubesi işletiyor, MenuLux kullanıyor, o hoşuma gitmişti. Daha önce FineDineMenu kullanıyordu o da hoş duruyordu tasarımı, son halleri ne durumda bu iki firmanın bilmiyorum ama