• 23-04-2026, 03:38:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ben 2.5 senedir amerika da yaşıyorum bir uygulama geliştirsem, yurt dışındaki ürünleri uygun fiyata satabileceğimiz sizce tutar mı ve ortalama ne kadar bütçe gerekir
  • 23-04-2026, 03:45:06
    #2
    Yurt dışındaki ürünleri nerede satıcan ?
    Gene yurt dışında mı farklı ülkede mi ?
    Türkiye ye getirme işi zor olacak gümrük falan filan olmaz abd de ise zaten bir sürü site var senin sitene giren olmaz. Her halükarda olmaz Bence farklı bir şeyler bul Bence
  • 23-04-2026, 03:50:39
    #3
    scripthizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ben 2.5 senedir amerika da yaşıyorum bir uygulama geliştirsem, yurt dışındaki ürünleri uygun fiyata satabileceğimiz sizce tutar mı ve ortalama ne kadar bütçe gerekir
    Yurtdışındaki ürünleri kime satıcan, türklere mi? Gümrük olaylarını vs. nasıl yapıcan? Bu tür uygulamalar yazılım/kod değil, operasyon işleridir hocam. Ama zaten çoğu yerde yurtdışındaki ürünleri satan mağazalar vs. var.
  • 23-04-2026, 03:53:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    alexdavid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışındaki ürünleri kime satıcan, türklere mi? Gümrük olaylarını vs. nasıl yapıcan? Bu tür uygulamalar yazılım/kod değil, operasyon işleridir hocam. Ama zaten çoğu yerde yurtdışındaki ürünleri satan mağazalar vs. var.
    komisyon çok alıyorlar hocam gümrük işini çözerim
  • 23-04-2026, 03:54:06
    #5
    scripthizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ben 2.5 senedir amerika da yaşıyorum bir uygulama geliştirsem, yurt dışındaki ürünleri uygun fiyata satabileceğimiz sizce tutar mı ve ortalama ne kadar bütçe gerekir
    Çinliler varken böyle işler düşünme hocam, Gıdaya odaklan Türk veya Yunan yoğurdu olayı ile adam Amerika zengini oldu, Yoğurt Türklerde meyvesiz ve şekersiz olur, Yunanlar da Meyve veya Şekerli olur hatta makarnaya bile Şeker atar Rumlar yada Yunanlar.. Amerika da gıda odaklı işler para kazandırıyor yada zengin ediyor yabancıları.. Bence tüm olay budur.
  • 23-04-2026, 03:58:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    OwlKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çinliler varken böyle işler düşünme hocam, Gıdaya odaklan Türk veya Yunan yoğurdu olayı ile adam Amerika zengini oldu, Yoğurt Türklerde meyvesiz ve şekersiz olur, Yunanlar da Meyve veya Şekerli olur hatta makarnaya bile Şeker atar Rumlar yada Yunanlar.. Amerika da gıda odaklı işler para kazandırıyor yada zengin ediyor yabancıları.. Bence tüm olay budur.
    ıslak hamburgerci açma fikri çıksın aklımdan
  • 23-04-2026, 04:09:51
    #7
    Maxigeyik konusu tadında bir konu...
  • 23-04-2026, 04:36:37
    #8
    scripthizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komisyon çok alıyorlar hocam gümrük işini çözerim
    nası çözeceksin gümrük işini , gümrük memurları babanın oğulları değilse kaçak yolla sokmaya çalışırsan farkedilirse hapis cezası bile alırsın