Amerikadayım kafamda iş modeli var
7
●328
- 23-04-2026, 03:38:45Üyeliği durdurulduMerhabalar ben 2.5 senedir amerika da yaşıyorum bir uygulama geliştirsem, yurt dışındaki ürünleri uygun fiyata satabileceğimiz sizce tutar mı ve ortalama ne kadar bütçe gerekir
- 23-04-2026, 03:50:39Yurtdışındaki ürünleri kime satıcan, türklere mi? Gümrük olaylarını vs. nasıl yapıcan? Bu tür uygulamalar yazılım/kod değil, operasyon işleridir hocam. Ama zaten çoğu yerde yurtdışındaki ürünleri satan mağazalar vs. var.scripthizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2026, 03:53:04Üyeliği durduruldukomisyon çok alıyorlar hocam gümrük işini çözerimalexdavid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2026, 03:54:06Çinliler varken böyle işler düşünme hocam, Gıdaya odaklan Türk veya Yunan yoğurdu olayı ile adam Amerika zengini oldu, Yoğurt Türklerde meyvesiz ve şekersiz olur, Yunanlar da Meyve veya Şekerli olur hatta makarnaya bile Şeker atar Rumlar yada Yunanlar.. Amerika da gıda odaklı işler para kazandırıyor yada zengin ediyor yabancıları.. Bence tüm olay budur.scripthizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2026, 03:58:07Üyeliği durdurulduıslak hamburgerci açma fikri çıksın aklımdanOwlKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2026, 04:36:37nası çözeceksin gümrük işini , gümrük memurları babanın oğulları değilse kaçak yolla sokmaya çalışırsan farkedilirse hapis cezası bile alırsınscripthizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle