Yurtdışındaki ürünleri kime satıcan, türklere mi? Gümrük olaylarını vs. nasıl yapıcan? Bu tür uygulamalar yazılım/kod değil, operasyon işleridir hocam. Ama zaten çoğu yerde yurtdışındaki ürünleri satan mağazalar vs. var.
komisyon çok alıyorlar hocam gümrük işini çözerim