Konu
Amerikadayım kafamda iş modeli var
23-04-2026, 03:38:45
#1
scripthizmetleri
Üyeliği durduruldu
Merhabalar ben 2.5 senedir amerika da yaşıyorum bir uygulama geliştirsem, yurt dışındaki ürünleri uygun fiyata satabileceğimiz sizce tutar mı ve ortalama ne kadar bütçe gerekir