scripthizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar ben 2.5 senedir amerika da yaşıyorum bir uygulama geliştirsem, yurt dışındaki ürünleri uygun fiyata satabileceğimiz sizce tutar mı ve ortalama ne kadar bütçe gerekir
Yurtdışındaki ürünleri kime satıcan, türklere mi? Gümrük olaylarını vs. nasıl yapıcan? Bu tür uygulamalar yazılım/kod değil, operasyon işleridir hocam. Ama zaten çoğu yerde yurtdışındaki ürünleri satan mağazalar vs. var.