• 15-04-2026, 23:10:12
    #1
    Girişimci
    Merhabalar, şerit ihlalinden (46/2-c) 10.000TL ceza almışım. Ceza hakkında itirazım yok fakat kontrol ettiğimde normalde bu cezanın ücreti 2700TL fakat bana 10000TL gelmiş bu bir hata olabilir mi? Yoksa bu şekilde açık uçlu düzenlenebiliyor mu insiyatife göre? Fiyat için itiraz etmeli miyim?

  • 15-04-2026, 23:12:04
    #2
    görseli yeni gördüm: şerit ihlali + makas veya tehlikeli araç kullanmaktan ceza yükselebiliyor büyük ihtimalle insiyatif alıp yukselttiler uyaptan artık itiraz edebiliyorsun kendine güveniyorsan itiraz et
  • 15-04-2026, 23:14:08
    #3
    Girişimci
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugun makastan birini şikayet etmiştim umarım siz değilsinizdir şerit ihlali + makas veya tehlikeli araç kullanmaktan ceza yükselebiliyor
    Teşekkürler bir bakayım yüksek gelmiş yine baya çünkü
  • 15-04-2026, 23:14:46
    #4
    Kurumsal Üye
    Normalde haklısınız 2.719 olmalı 46/2-C ama şubatta yeni çıkan 7574 sayılı kanundan dolayı duruma ve tipe göre 10k kesilebiliyor. Geçmiş olsun. Bir dahakine daha dikkatli kullanıp trafiği ve kendinizi tehlikeye atmayın.
  • 15-04-2026, 23:15:30
    #5
    Sinquary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makas ile işim yok aslında, yokuş aşağıya gidiyordum okul çıkışı vardı ve hani servisler dizilmiş ana baba günü gidilcek gibi değildi bende soldan gittim herkes gibi tam ben gelirken şansıma trafik jandarması çıktı.

    Hatayı kabul ediyorum, ama benim yerimde olsa kim aynısını yapar sağ şerit tamamen işgal edilmiş ve kimse orada beklemez okul çıkışını.
    Hocam yazmak istemiş ve yazmış gibi araç kameraso bulundurun nerde nasıl olucağı belli olmaz elinizde kanıt olur
  • 15-04-2026, 23:16:27
    #6
    trafği tehlikeye atma ve makas gibi ekler yapa biliyorlar
  • 15-04-2026, 23:16:53
    #7
    Girişimci
    ShadowKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde haklısınız 2.719 olmalı 46/2-C ama şubatta yeni çıkan 7574 sayılı kanundan dolayı duruma ve tipe göre 10k kesilebiliyor. Geçmiş olsun. Bir dahakine daha dikkatli kullanıp trafiği ve kendinizi tehlikeye atmayın.
    Uzun uzun anlatmayayım fakat ortada bir çakallık ya da gereksiz hareket yok, okul çıkışı vardı önümde ve trafiği kapatıp park etmişler araçlarını bende soldan geçerken jandarma ile karşı karşıya geldim.

    Orada beklesem en az bir kaç saat bekleyecektim sorun aslında o yolun kapatılmasında emin olun sizde beklemezdiniz oturup okuldan herkesin çıkmasını.
  • 15-04-2026, 23:32:25
    #8
    46/2c 10 bin tl doğru tutar.
    Ocak ayındaki cezalar biliyorsun katlandı ve yeni rakamlar belirlendi 10 bin doğru .

    Zaten görüntü kaydı da var yazmışlar bariz bir hareket yapmış olmalısın ki cezayı Kesmişler.