ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugun makastan birini şikayet etmiştim umarım siz değilsinizdir şerit ihlali + makas veya tehlikeli araç kullanmaktan ceza yükselebiliyor
Teşekkürler bir bakayım yüksek gelmiş yine baya çünkü