Merhabalar, şerit ihlalinden (46/2-c) 10.000TL ceza almışım. Ceza hakkında itirazım yok fakat kontrol ettiğimde normalde bu cezanın ücreti 2700TL fakat bana 10000TL gelmiş bu bir hata olabilir mi? Yoksa bu şekilde açık uçlu düzenlenebiliyor mu insiyatife göre? Fiyat için itiraz etmeli miyim?