Sinquary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Makas ile işim yok aslında, yokuş aşağıya gidiyordum okul çıkışı vardı ve hani servisler dizilmiş ana baba günü gidilcek gibi değildi bende soldan gittim herkes gibi tam ben gelirken şansıma trafik jandarması çıktı.

Hatayı kabul ediyorum, ama benim yerimde olsa kim aynısını yapar sağ şerit tamamen işgal edilmiş ve kimse orada beklemez okul çıkışını.
Hocam yazmak istemiş ve yazmış gibi araç kameraso bulundurun nerde nasıl olucağı belli olmaz elinizde kanıt olur