herkese Merhaba Arkadaşlar bir sorum var bu r10'nun kurucusu kim acaba ve bu kadar nasıl büyütebildi bu platformu gerçekten büyük bir girişim ve insanlar neden r10 u sevdi
Dönemin popüler web araçları vbulletin forumlardı bir çok kullanıcı çapraz link değiştirme, toplist, seo çalışmaları gibi kategorilerde yardımlaşma ve yeni yeni oluşan webmaster kültürünü bu forumlarda gideriyordu.
Kurucu admin olan radmin aslında r10 u kayıt ederken ronaldinyo fan sayfası yapmak maksadı gütse de bazı webmaster forumlarında huzursuzluklar çoğalınca (iyinet gibi)
r10 u webmaster alanında değerlendirmek istemiş ve kullanıcının alışkanlığı vbulletin sayesinde hızla büyüme ivmesi yakalayıp çeşitli evrimleşmeler neticesinde günümüzde sektörün lideri konumunu elde etmiştir.