• 11-04-2026, 14:39:54
    #1
    herkese Merhaba Arkadaşlar bir sorum var bu r10'nun kurucusu kim acaba ve bu kadar nasıl büyütebildi bu platformu gerçekten büyük bir girişim ve insanlar neden r10 u sevdi
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Dönemin popüler web araçları vbulletin forumlardı bir çok kullanıcı çapraz link değiştirme, toplist, seo çalışmaları gibi kategorilerde yardımlaşma ve yeni yeni oluşan webmaster kültürünü bu forumlarda gideriyordu.
      Kurucu admin olan radmin aslında r10 u kayıt ederken ronaldinyo fan sayfası yapmak maksadı gütse de bazı webmaster forumlarında huzursuzluklar çoğalınca (iyinet gibi)
      r10 u webmaster alanında değerlendirmek istemiş ve kullanıcının alışkanlığı vbulletin sayesinde hızla büyüme ivmesi yakalayıp çeşitli evrimleşmeler neticesinde günümüzde sektörün lideri konumunu elde etmiştir.
  • 11-04-2026, 14:42:47
    #2
    Forumun kurucusu Ronaldo değil mi
  • 11-04-2026, 14:42:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İyinet den gelen ekip 1 gecede kurdu, o zamanlar cok fazla bu tarz forum olmadığı için büyüdü
  • 11-04-2026, 14:43:44
    #4
    Clouder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyinet den gelen ekip 1 gecede kurdu, o zamanlar cok fazla bu tarz forum olmadığı için büyüdü
    vay be kim o yiğit
  • 11-04-2026, 14:44:12
    #5
    mhalit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumun kurucusu Ronaldo değil mi
  • 11-04-2026, 14:45:20
    #6
    Radmin kurdu, konularıma bakarsan onun ile yapılan raportajı paylaşmıştım.
  • 11-04-2026, 14:47:33
    #7
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radmin kurdu, konularıma bakarsan onun ile yapılan raportajı paylaşmıştım.
    bulamadım hocam
  • 11-04-2026, 14:48:34
    #8
    Radmin iyi insandı
  • 11-04-2026, 14:50:17
    #9
    PFSENSE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radmin iyi insandı
    ben hiç görmedim ropertajı felan var mı ve bu türk mü