Konu
r10'u kurarken Nasıl kurdular ?
11-04-2026, 14:43:44
#4
yavuz0627
Clouder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyinet den gelen ekip 1 gecede kurdu, o zamanlar cok fazla bu tarz forum olmadığı için büyüdü
vay be kim o yiğit