Konu
r10'u kurarken Nasıl kurdular ?
11-04-2026, 14:50:17
#9
yavuz0627
PFSENSE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Radmin iyi insandı
ben hiç görmedim ropertajı felan var mı ve bu türk mü